»To pomeni, da bodo lahko v višji plačni razred letos napredovali vsi javni uslužbenci, ki do vključno 1. aprila letos niso izpolnili pogoja napredovalnega obdobja, to je tri leta od zadnjega napredovanja ali prve zaposlitve.«
»Zdravniki, ki smo zdaj v najvišjem plačnem razredu, torej smo imeli 10 napredovanj in bili uvrščeni v najzahtevnejša delovna mesta, za katera so določena stroga merila, bi morali biti leta 2008 v 60. plačnem razredu. Torej smo vsa leta prikrajšani za tri plačne razrede.«
»Plače javnih uslužbencev ne spodbujajo inflacije.«
»Lahko je nekaj skupnega v plačnih razredih, lahko so plačni razredi, lahko so napredovanja. Ne morejo pa biti orientacijska delovna mesta, ne more biti stropa za funkcionarje, lahko so enaki dodatki v odstotkih za delovni čas.«
»Za to ni nikakršnega utemeljenega vsebinskega razloga, saj gre tudi v primeru zdravnikov in zobozdravnikov za javne uslužbence.«
»Gre za izjemno veliko delovnih mest, za veliko javnih uslužbencev, želijo pa zagotoviti, da bo sistem čim bolj pregleden, objektiven in pravičen za vse javne uslužbence.«
»Ne vidim posebnih prednosti tega. Vemo, kakšno maso lahko namenimo za plačilo javnih uslužbencev, in ta masa ne more biti nič višja, če posamezna skupina izstopi iz plačnega sistema.«
»Priloga tri k zakonu o sistemu plač v javnem sektorju že od Virantove reforme določa razpon plače za državne sekretarje od 59. do 61. plačnega razreda in vsakokratna vlada določi neki razred za državne sekretarje.«
»Učitelj je javni uslužbenec, ki ga veže kodeks javnih uslužbencev, in je hkrati vzgojitelj.«
»Imamo tako zaposlene, ki se jim doplačuje do minimalne plače, kot višje svetovalce, katerih plača ni primerljiva s plačami za svetovalce, ki opravljajo podobna dela na ministrstvih oziroma drugje v javni upravi.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju